Re: [LCFC] po-debconf://libpam-ldap (41 strings)

On Fri, May 05, 2006 at 02:22:21PM +0200, Jasper Spaans wrote:

> Gelukkig is er het groene boekje:
>
> http://woordenlijst.org/zoek/?q=account&w=w
>
> ac·count, het, ac·counts
>
> Helaas, de van dale heeft het fout.

Het lijkt me dat het wel meer voorkomt dat iets onzijdig is in nl_NL,
terwijl het dat helemaal niet is in nl_BE.

'Account' lijkt mij toch ook wel een mannelijk woord, eerlijk gezegd.
Jammer genoeg is het Nederlands nogal willekeurig in de keuze van het
geslacht van woorden...

--
Fun will now commence
  -- Seven Of Nine, "Ashes to Ashes", stardate 53679.4