Re: [LCFC] po-debconf://libpam-ldap (41 strings)

On Friday 05 May 2006 12:44, Frans Pop wrote:

> Volgens mij is account onzijdig (het account), dus:
> s/Deze/dit/

niet volgens de online vandale:
ac·count1 (de ~ (m.), ~s)
  1 toegangsrecht tot een (beveiligd) domein van een netwerk
  2 abonnement bij een provider om tegen betaling toegang te verkrijgen tot
    een onlineservice zoals e-mail of internet
ac·count2 (het ~)
  1 het verzorgen van de reclame voor een product

-> is hier dus 'de account'

> s/bevoorrechte/bevoorrecht/

? lijkt me beter zoals het nu is

> s/de account/het account/

niet dus :)
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)