Re: DICO + RFR - D-I - partman-crypto - SPOED

On Sunday 22 October 2006 23:08, Frans Pop wrote:
> Ik was dit eigenlijk al een tijd geleden van plan, maar het is er een
> beetje bij ingeschoten...

Dank aan allen voor snelle reacties. Ik heb wachtzin gewoon laten staan en
verder de correcties/suggesties van Thijs en Wouter verwerkt.

Overigens, ere (en blaam ;-) wie ere toekomt: de oorspronkelijke vertaling
was niet van mij, maar van Bart (het leeuwendeel van d-i is van hem).
Ik had slechts al enige tijd het gevoel dat een review van deze toch
relatief lastige component zinvol zou zijn.

Gr,
Frans