Re: [LCFC] po://apt

On Wednesday 18 October 2006 09:50, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:
> diff -u met alle aanpassingen t.o.v. huidige apt is in bijlage

+msgstr "Dit proces dient herhaalt te worden voor alle CD's in uw set."

s/herhaalt/herhaald/

> -"Het pakketbestand bevat de inhoud van alle beheervelden van elk pakket\n"
> +"Het 'Packages'-bestand bevat de inhoud van alle 'Control'-velden van elk pakket\n"

> -"Op gelijkaardige wijze genereert apt-ftparchive de bronbestanden van\n"
> +"Op overeenkomstige wijze genereert apt-ftparchive de 'Sources'-bestanden van\n"

Deze regels zijn nu echt the lang. Regelterugloop moet opnieuw worden bepaald.

> +"in de basismap van de boom. Het pad naar de .deb's dient te verwijzen naar het\n"
> +"startpunt van de recursieve zoekopdracht en een voorrangsbestand dient de \n"
> +"voorrangsvlaggen te bevatten. Padprefix wordt toegevoegd aan het 'filename'-\n"

Evenals deze.

> +"  -d=?        Selecteerd de optionele caching database\n"

s/Selecteerd/Selecteert/

> +"DB-formaat is ongeldig. Als u heeft opgewaardeerd heeft van een oudere versie, "

s/u heeft/u/

> +"Als u wilt doorgaan dient u de zin '%s' in te typen.\n"

s/ dient/, dient/

Verder:
- msgstr "Kan problemen niet verhelpen, u houdt niet-werkende pakketten vast."
  s/niet-werkende/defecte/

Re vraag van Kurt over label/opschrift: geen idee, maakt mij niet heel veel uit.

Gr,
Frans