Re: [RFR] wml://webwml/dutch/devel/debian-desktop/index.wml

Thx,

Wel nog één probleempje:

Ik heb geprobeerd om de *.wml naar html te converteren om de pagina
te controleren alvorens een commit te doen. Dit was met het
commando zoals op de Debian instructiepagina is beschreven:

make index.nl.html index.wml

maar dit lukt helemaal niet. Steeds deze foutmelding:

Make.lang:4: ../Makefile.common: Onbekend bestand of map
make: *** Geen regel voor het maken van doel `../Makefile.common'.

Enig idee?

Kurt