Re: [D-I Manual] Build log for nl (13 Jul 2006) - ERRORS DURING BUILD

On Friday 14 July 2006 08:48, Kurt De Bree wrote:
> Wie is er in feite bezig met de vertaling in het Nederlands?

Ikke.

Maar het heeft wat minder prioriteit gekregen vanwege mijn andere
werkzaamheden. Daarnaast zijn we nog steeds van plan om enkele
hoofdstukken van de manual grondig te reorganiseren en ik vond en vindt
het wat onzinnig om deze te vertalen zolang dat in de lucht hangt.

Op dit moment zorg ik er voornamelijk voor dat wat vertaald is bijgewerkt
blijft en dat ook wat onvertaald is in lijn blijft met de Engelse versie.

Frans