Re: [LCFC] po-debconf://openssh (17 strings)

On Tue, 2006-06-13 at 11:25 +0200, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> yep, als in engelse string

Ik vind dat nogal lelijk en ook nog eens grammaticaal onjuist (geldt ook
voor de Engelse versie). Het ontgaat me ook wat die hoofdletters zouden
toevoegen. Ik stel voor om er "niet goed" van te maken en een bug te
reporten tegen de oorspronkelijke string.

groeten,
Thijs