Re: [RFR] po-debconf://xplanet (2 strings)

On Wednesday 19 April 2006 17:53, Kurt De Bree wrote:
> #. Type: note
> #. Description
> #: ../templates:3
> msgid "Major changes in xplanet 1.0.0 from pre 1.0"
> msgstr "Belangrijke wijzigingen tussen xplanet 1.0.0 en de versies vóór
> 1.0"

s/Belangrijke/Er zijn belangrijke/

of is dit een titel van de dialoog (in welk geval bovenstaande me prima
lijkt)

> [...]
> alle details, gelieve het " "bestand NEWS in /usr/share/doc/xplanet te
> lezen. Het meest ingrijpende is " "dat tkxplanet en xplanetbg niet meer
> beschikbaar zijn. Het standaardgedrag " "van xplanet nu is het
> rootvenster te veranderen, en vandaar dat xplanetbg " "afgekeurd wordt.
> Ook de toegang tot xplanet via de commandoregel is " "aanzienlijk
> gewijzigd. Vele opties zijn enkel nog via een configuratiebestand "
> "beschikbaar. Lees /usr/share/doc/xplanet/README.config.gz voor meer
> details. " "Vele opties (zoals \"animate\") zijn niet meer beschikbaar."

Volgende lijkt me beter:

U lijkt op te waarderen vanaf een xplanet-versie ouder dan 1.0.0, dit
betekend dat het standaardgedrag van xplanet gewijzigd is. Hierdoor zullen
vele van uw oude scripts niet meer werken (dit is als u scripts gebruikte
om xplanet op te starten). Zie het bestand /usr/share/doc/xplanet/NEWS voor
alle details. De belangrijkste aanpassing is dat tkxplanet en xplanetbg
niet meer beschikbaar zijn. Het standaardgedrag an xplanet is nu om het
basisvenster (root window) aan te passen, en om die reden is xplanetbg nu
verouderd. Ook de toegang tot xplanet via de commandoregel is aanzienlijk
gewijzigd. Vele opties zijn enkel nog via een configuratiebestand
beschikbaar, en andere opties (zoals 'animate') zijn helemaal niet meer
beschikbaar. Zie /usr/share/doc/xplanet/README.config.gz voor details.
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)