Re: [LCFC] po-debconf://chkrootkit (8 strings)

On Wednesday 19 April 2006 16:18, Kurt De Bree wrote:

> OK, in feite off-topic hier, maar toch, hoe kan dat geregeld worden?

door in real-life bijeen te komen en signatures uit te wisselen (of genoeg
mensen gemeenschappelijk hebben met wie je dit gedaan hebt)
--
Cheers, cobaco (aka Bart Cornelis)

1. Encrypted mail preferred (GPG KeyID: 0x86624ABB)
2. Plain-text mail recommended since I move html and double
    format mails to a low priority folder (they're mainly spam)