Re: [ITT]po-debconf://{msttcorefonts,gnome-applets}

On Wednesday 22 February 2006 17:46, Frans Pop wrote:
> In principe verdient het de voorkeur als de oorspronkelijke vertaler
> zijn vertaling bijwerkt, maar de kans bestaat dat sommige vertalers
> niet meer actief zijn.

Of, zoals Bart terecht opmerkt, de vertaling is wel al bijgewerkt, maar
"hangt" in de BTS totdat de pakketbeheerder hem opneemt in een nieuwe
versie.

http://dutch.debian.net/ [1] is onder meer bedoeld om dit te volgen.

[1] Ik zie net dat daar enkele vertalingen open staan als BTS terwijl de
    bugs al gesloten zijn, bijvoorbeeld dhcp3 en logcheck.
    Tim: zou jij hier eens naar willen kijken?