Re: [ITT]po-debconf://{msttcorefonts,gnome-applets}

On Wed, 22 Feb 2006 18:17:29 +0100
Frans Pop <aragorn@tiscali.nl> wrote:

> Of, zoals Bart terecht opmerkt, de vertaling is wel al bijgewerkt,
> maar "hangt" in de BTS totdat de pakketbeheerder hem opneemt in een
> nieuwe versie.
>
> http://dutch.debian.net/ [1] is onder meer bedoeld om dit te volgen.
>
> [1] Ik zie net dat daar enkele vertalingen open staan als BTS terwijl
> de bugs al gesloten zijn, bijvoorbeeld dhcp3 en logcheck.
>     Tim: zou jij hier eens naar willen kijken?

Sinds de BTS versies bijhoudt, hebben ze het niet meer over 'Done' maar
'Fixed'. Dat pikte m'n scriptje dus niet op; nu wel en alles ziet er
meteen een stuk rooskleuriger uit (nou lichtgroener eigenlijk;)

grts Tim