Re: [RFR] po-debconf://mediamate

On Wed, 2 Feb 2005 09:24:44 +0100, Peter Vandenabeele
<peter.vandenabeele@mind.be> wrote:
> Die voorvertaalde woorden (optioneel) ook al klaarzetten
> in het Nederlandse taalvak, vermindert dan natuurlijk het copy-paste
> werk.
>
> Maar ja, "talk is cheap and time is expensive ..."

Nou ja, uitbreiden van gtranslator daar heb ik niet zoveel kaas van
gegeten. Maar als we zo'n woordenlijst hebben dan heb ik zo een
python-script geklust dat de hele msgstr vult met alle woorden uit de
msgid die hij kent. Dan kun je gewoon die vertalingen overnemen.

--
Alper Çugun