Re: CVS webwml/dutch/security

On Mon, Jan 24, 2005 at 08:19:56AM -0700, CVS User luk wrote:
>  <P>Het Debian-project heeft CVE-namen toegevoegd aan alle veiligheidsadviezen
> -(DSA) die gereleased zijn vanaf september 1998 door een proces gestart op
> +(DSA) die uitgegeven zijn vanaf september 1998 door een proces gestart op

Voor het woord "released" vind ik

  * gepubliceerd
  * bekend gemaakt
  * vrijgegeven

betere vertalingen.

De betekenissen van "uitgeven" zijn o.a. die van uitgeven van boeken door
een uitgever (zoals O' Reily). Er zijn ook nog een paar andere betekenissen
volgens Van Dale, maar niet die in de betekenis zoals ze hierboven wordt
voorgesteld.

>  <LI>er geen Debian-producten aangetast zijn met het veiligheidslek,
>  <LI>of er is nog geen advies die handelt over het veiligheidslek,
                                ^^^
				dat

Sorry dat ik met mijn opmerkingen telkens de hele lijst kom storen. Misschien
moet ik leren om zelf deze patches in te voeren, zonder telkens de hele lijst
te storen ...

Peter