Re: [LCFC] po-debconf://console-common (Re: [RFR]po-debconf://console-common (26 strings))

On Monday 05 April 2004 19:11, Luk Claes wrote:

> Wat is hier mis mee?

Vermijden is naar mijn gevoel iets dat iemand actief doet om risico's te
verminderen; voorkomen is meer neutraal en passief en past daarom beter bij
het configureren van een machine.

> Dit is volgens mij even duidelijk.

Ik vond 'indelingsfamilie' een erg kunstmatig woord en overbodig.

> Ik vind willen beter dan wensen.

OK

> Dit is in de opstartlader een argument meegeven, denk ik.

Klopt, maar zie daar als newbie maar eens achter te komen...

> X is een alias voor X Window System (zie http://www.x.org/X11.html)

OK

ongeldig maakt, onwerkbaar maakt, de werking van ... verstoort ?

> Suggesties zijn welkom ;-)
>
> PS: Het is handiger als je een lijn open laat voor je antwoorden.

Will do. (s/lijn/regel/ ;-)

Frans

P.S. Dank voor je reviews voor de handleiding.