Re: Review van vertalingen

On Sun, Aug 08, 2004 at 05:14:01PM +0200, Luk Claes wrote:
> Hoi
>
> Is er iemand bezig met de vertalingen, die als RFR zijn gemarkeerd, na te
> kijken?

Momenteel blijkbaar niet :-)

> Indien niet, vinden we het dan beter om niet nagekijkte vertalingen te
> hebben dan geen vertaling?

Ergens wel. Maar reviewen is uiteraard altijd beter...

Het probleem is, denk ik, dat er op een bepaald moment 'bepaalde mensen'
waren ( ;) ) die *heel*veel* RFRs tegelijkertijd postten; en telke male
als ik dan begon te reviewen om de backlog wat weg te werken, kwamen er
*weer* een hoop nieuwe RFRs. Dat werkt enorm ontmoedigend.

Ik ga deze zaterdag proberen mezelf door mijn hele debian-l10n-dutch
mailbox te worstelen; maar mag ik je vragen in de toekomst niet meer dan
een paar RFRs tegelijk te posten? Anders heb ik gewoonlijk iets van
'wow, veel werk, andere keer dan maar' in plaats van 'hm, zijn er maar
een paar, zal er eens mee beginnen', zoals vroeger het geval was...

Voor alle duidelijkheid: ik wil niemand iets verwijten, maar dit is
gewoon de realiteit...

--
         EARTH
     smog  |   bricks