Re: [RFR] po-debconf://fiaif (8 strings)

On Wed, May 26, 2004 at 10:49:34AM +0200, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> [...]

Dat is ook de reden dat ik het "automatisch starten" vooraan heb gezet.
Hoe dat gebeurt is misschien interessant voor de wat technischere jongens,
maar voor velen niet. Bovendien geeft "symbolische koppelingen voor
init.d runlevels" nog minder houvast.

Goed plan.

Misschien moet er dan maar een bugje upstream.

Ciao.                                                             Vincent.