Re: [RFR] po-debconf://fiaif (8 strings)

On Wed, May 26, 2004 at 09:26:40AM +0200, cobaco (aka Bart Cornelis) wrote:

> [...]

Het zijn niet de links die het toelaten, maar het aanmaken ervan.
Er wordt al doorgaans "wanneer u hier toestemt" gebruikt.

    Wanneer u hier toestemt, zullen symbolische koppelingen voor init.d
    runlevels worden gemaakt die verwijzen naar FIAIF. Zo kan FIAIF
    automatisch worden gestart bij het opstarten van de computer.

Als ik de tekst mocht schrijven, dan zou ik het zelfs andersom doen.

    Wanneer u hier toestemt, dan kan FIAIF automatisch worden gestart
    bij het opstarten van de computer; er worden dan symbolische
    koppelingen in de /etc/rc?.d mappen aangemaakt die verwijzen naar
    het opstartscript /etc/init.d/fiaif.

Maar goed, ik ben geen upstream.

Ciao.                                                          Vincent.
--
Vincent Zweije <zweije@xs4all.nl>    | "If you're flamed in a group you
<http://www.xs4all.nl/~zweije/>      | don't read, does anybody get burnt?"