RE: D-I Installatie handleiding: eerste hoofdstuk vertaald

Hallo,

> Staat in groene boekje als één woord; wel lidwoord toegevoegd.

Klinkt hoofdverantwoordelijke of zelfs coördinator niet beter? "(...) die
hoofdverantwoordelijke is voor het up-to-date houden van het pakket"

> Was ook mijn idee.

Hmmm... Pakketverantwoordelijke en pakketontwikkelaar of zoiets?

Vriendelijke groeten,

Frederik Carlier