Re: [LCFC] po-debconf://menu

On Wed, Jan 14, 2004 at 12:01:52AM +0100, Vincent Zweije wrote:

> s/  / /(2x)

Wel, eigenlijk niet. Volgens de standaard hoor je na een punt 2 spaties
te tikken -- da's althans wat ik in de dactylo-klassen in het secundair
geleerd heb.

Uiteraard is er niemand die zich hier aan houdt, maar da's een ander
verhaal... en verder is het voor de consistentie uiteraard ook beter dat
we het overal op dezelfde manier doen :)

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org