Re: [RFR] po-debconf://debconf

Op ma 12-01-2004, om 12:42 schreef cobaco:

> naar mijn gevoel is het 'de frontend' (googlen toont beide, maar 'de'
> schijnt wel meer populair te zijn)

Hm. Vandale schijnt het niet te kennen. "Front" wel, en daarvoor wordt
"het" aangewezen. Een aantal andere woorden waar "front" in voorkomt
gebruiken echter "de".

Nah ja. "De" lijkt mij persoonlijk beter te zijn, maar zolang we
consistent zijn maakt het mij niet echt uit...

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org