Re: [RFR] menu-sections.nl.po

On Tue, Dec 16, 2003 at 02:41:49PM +0100, Tim Dijkstra wrote:
> Er was inmiddels al een LCFC ... Het lijkt erop dat je een aantal
> berichten niet gehad hebt, althans een hele boel opmerkingen die je
> gemaakt hebt zijn al bekend.

Nee hoor; ik had ze allemaal gehad, maar had dit weekend geen tijd om er
naar te kijken.

Ondertussen heb ik dat wel al gedaan, en heb ik inderdaad gemerkt dat ik
een paar dingen dubbel gedaan heb. Nah ja.

> Er staat inderdaad expres 'Tekstbewerker', het woord wordt wel vaker
> gebruikt dacht ik ... Heb je een beter idee?

Niet direct.

Los daarvan ben ik daarnet even in die sectie gaan kijken; het is zelfs
zo dat het woord "tekstbewerker" de lading niet helemaal dekt; er zijn
daar ook editors van ander dingen dan tekst (zoals bijvoorbeeld
"e16keyedit" en "e16menuedit"). Nu heb ik policy er niet op nagekeken;
mocht het zijn dat die daar niet horen te staan, dan kan ik bij gebrek
aan een beter alternatief wel akkoord gaan met tekstbewerker.

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org