Re: [RFR] po-debconf://viewcvs

On Mon, Nov 03, 2003 at 11:48:58PM +0100, Tim Dijkstra wrote:

> [...]

Dat is'm.

Oke.

Helaas. Ik houd van een grapje op zijn tijd.

Maar jij bent de vertaler. Ik kan er heus wel mee leven als je "tar-bal"
gebruikt.

Ik heb overigens wel het land aan programma's die grappig proberen te
zijn. Het leuke gaat er na een keer of twee altijd af. Maar in de docs...

Groet.                                                           Vincent.