Re: [RFR] po-debconf://viewcvs

On Mon, 3 Nov 2003 22:11:41 +0100
zweije@xs4all.nl (Vincent Zweije) wrote:

> [...]
> opgegeven pad). De instelling kan een simpele lijst van modules zijn
> of het kan behoorlijk ingewikkeld worden;\n"||  "  *) Het \"!\" kan
> voor een module geplaatst worden om aan te geven dat\n"||  "     de
> module expliciet NIET verboden is;\n"||  "  *) Shell-achtige \"glob\"
> expressies mogen worden gebruikt. \"*\" komt \n"||  "     overeen met
> een serie van nul of meer karakters, \"?\" met een enkel\n"||  "
> karakter, \"[seq]\" met ??n van de karakters in seq en \"[!seq]\" met
> ??n\n"||  "     van de karakters n?et in seq."

Waar staat de \\n? Ik zie enkel \n.
> s/n?et/niet/
Dat is hier een i met accent (í), ik wilde nadruk leggen op niet.

> Ik denk dat de woordspeling met "teerbal" verloren gaat.
> "tar-archieven" dan maar (ondanks dat dat eigenlijk dubbelop is)?

We zijn op deze manier wel systematisch alle woordgrapjes/metaforen/etc
uit het computerjargon aan het verwijderen. Ik doel op daemon ->
achtergronddienst, root- => hoofd-, etc. Vind ik wel een beetje jammer,
het wordt een beetje saai zo.

grtjs Tim