Re: [RFR] po-debconf://clamav-data/nl.po

On Wed, 22 Oct 2003 12:06:41 +0200
Wouter Verhelst <wouter@grep.be> wrote:

> Dan heb je 't over de individuele definities, zoals er een paar
> tienduizend in één bestand zitten. Als het gaat over een 'virus
> database', dan is het het geheel van die tienduizenden definities
> samen wat het onderwerp is.

Ik heb het maar vertaald als virusgegevensbank, ik heb niet
gecontroleerd of de gegevensbank (database) zich in één bestand bevind,
maar dat vind ik niet relevant. Als de indeling van het bestand zo is
dat het een gegevensbank genoemd kan worden is het dus meet dan zo maar
een bestand.

grtjs Tim