Re: Weer meehelpen

On Sat, Oct 04, 2003 at 03:26:34PM +0200, Alper Çugun wrote:
>  29-9-2003 @ 10:07, cobaco dixit:
>
> Hoe staat het eigenlijk met het naar het Nederlands vertalen van
> pakketomschrijvingen[1]?
> Daar heb ik een tijdje geleden wat aan gedaan (het toppunt van gemak,
> je krijgt vertalingen per email en je stuurt ze zo ook weer weg) maar
> ik heb er eigenlijk weinig over gehoord.
>
> Is het de moeite waard om daar wat aan te doen?

Ja en nee. Er zijn een dselect en een apt 'out there' die van die
vertaalde pakketbeschrijvingen gebruik maken, maar dat doen ze niet
allemaal; en er is er, voor zover ik weet, geen enkele in debian zelf
(meaning, je moet dus met externe sources werken) die ze ondersteunt.

Daarnaast heb ik ook de indruk dat het ddtp-project ietwat aan het
sterven is. De laatste keer dat ik iemand probeerde te mailen in verband
met dat project kreeg ik eerst een bounce (omdat het adres niet meer
bestond), dan een autoreply (adres bestond wel nog, maar ik kreeg
bericht dat het niet meer gelezen werd), en dan geen antwoord...

--
Wouter Verhelst
Debian GNU/Linux -- http://www.debian.org