Re[2]: Weer meehelpen

 29-9-2003 @ 10:07, cobaco dixit:
> er zijn een aantal dingen die je kunt helpen vertalen: po-debconf
> templates (de vragen die debconf stelt), po files (interface van
> programmas), man pages, web-pages. Voor alles de procedure
> aangegeven op "http://wiki.debian.net/index.cgi?l10nCoordination";
> volgen.

Hoe staat het eigenlijk met het naar het Nederlands vertalen van
pakketomschrijvingen[1]?
Daar heb ik een tijdje geleden wat aan gedaan (het toppunt van gemak,
je krijgt vertalingen per email en je stuurt ze zo ook weer weg) maar
ik heb er eigenlijk weinig over gehoord.

Is het de moeite waard om daar wat aan te doen?

[1] http://ddtp.debian.org

--
Alper Çugun
Email: a.cugun@student.twi.tudelft.nl