Re: [RFR] po-debconf://tetex-base/nl.po

On Tue, 23 Sep 2003 11:33:38 +0200
Wouter Verhelst <wouter@grep.be> wrote:

> Opmerking: het gaat over 'conffiles', niet 'configuration files'. Da's
> niet het zelfde; alle conffiles zijn configuratiebestanden, maar niet
> alle configuratiebestanden zijn conffiles. Het verschil zit hem in het
> feit dat conffiles door dpkg afgehandeld worden, terwijl
> configuratiebestanden door de maintainer scripts afgehandeld worden.
> Het feit dat de maintainerscripts hier toch de conffiles willen
> aanpassen, is de reden dat er vanalles gevraagd moet worden; dat moet
> dan ook duidelijk blijven uit de vraag.

Ja je hebt gelijk, ik zat er nog een beetje mee. Ik zit een beetje te
twijfelen of ik het concept niet een beetje moet uitlegen. Zoiets als
'configuratiebestanden beheerd door debconf', maar misschien moeten we
er maar vanuit gaan dat mensen weten wat conffiles zijn en er geen
vertaling voor verzinnen die de boel alleen maar verward.
Wat denken jullie?

grtjs Tim