Re: Vertaling

On Tue, Sep 24, 2002 at 07:05:56PM +0200, Wouter Verhelst wrote:

> Die staat dan in datzelfde bestand, met headers à la 'Description-nl:'
> en dergelijke.

Correctie. Ze staat weliswaar in hetzelfde bestand, maar alleen als de
maintainer die vertaling reeds opgenomen heeft. Wanneer dat niet het
geval is (i.e., wanneer die vertaling wel reeds bestaat en ingezonden
is, maar niet opgenomen is in het pakket), dan moet je in het BTS
kijken; ga in dat geval met je browser naar
http://bugs.debian.org/pakketnaam -- in ons voorbeeld dus
http://bugs.debian.org/ssh -- en kijk of er wishlist-bugs zijn met
Nederlandstalige debconf-templates.

--