Re: Vertaling

Kan iemand me opweg helpen hoe je aan vertalingen werkt binnen debian ?
ik wel wel nu en dan iets vertalen.
een nederlandstalige debian zou leuk zijn ... (vertalersschool
opvorderen ? :-)

Bart

Casper Gielen heeft geschreven:
> [...]
|    dat het niet langer mogelijk is om er iets aan te veranderen met de
|    controle en service bots. Het blijft echter mogelijk om deze rapporten
|    te bekijken.
|
|    U kunt zoeken in het bugrapport archief via de WWW formulieren op
|    http://bugs.debian.org/, kies voor de "gearchiveerde bugs" optie.
|
|    Pas op, het archief bevat niet de oudste gesloten bugrapports, grofweg
|    alleen die van na #40000.
|

| ------------------------------------------------------------------------
|
| #use wml::debian::template title="Debian BTS - access methods"
NOHEADER=yes NOCOPYRIGHT=true
| #use wml::debian::translation-check translation="1.16"
|
| # the explicit links to http://bugs.debian.org/ without anchors are
| # included because of the text version, do not remove them
|
| <h1>Manieren om de logs van het Bug Traceer Systeem te bekijken</h1>
|
| <h2>Actieve bugrapporten bekijken</h2>
|
| <P>Ieder bericht ontvangen of verzonden door het bug
verwerkingssysteem wordt

<code>http://bugs.debian.org/</code>

| <P>Er is een <A href="server-request">mailserver</A> die op verzoek
| bugrapporten kan sturen als kale tekst. Om hier gebruik van te maken
stuurt u een
| email met als enige inhoud het woord <code>help</code> naar
| bericht wordt genegeerd), of lees de instructies <a
href="server-request"> op

| <h2>Gearchiveerde bugrapporten bekijken</h2>

laatste
| gerelateerde bericht is ontvangen en opgeslagen. Dit
| betekend dat het niet langer mogelijk is om er iets aan te veranderen
echter
| mogelijk om deze rapporten te bekijken.

| "gearchiveerde bugs" optie.

| alleen die van na #40000.
|
| <hr>
|
| #use "otherpages.inc"
|
| #use "$(ENGLISHDIR)/Bugs/footer.inc"

- --
"Intellectuals are the shoeshine boys of the ruling elite" (Killdozer)

http://indymedia.be     |     bart at indymedia.org
http://thepits.be       |     bart at thepits.be
http://pseudopunk.be    |     icq: 48682266

gpg --keyserver keys.indymedia.org --recv-keys be196251