Re: Så kører ddts igen...

On 25 Feb 2003 20:56:23 +0100
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> wrote:

> Nej, de når fint frem til mig (i stort tal).

Fint.  Nu har jeg sendt aftenens sidste ni korrekturlæste oversættelser
retur til serveren.  Jeg fortsætter nok først med korrekturlæsningen,
når jeg har haft rettelserne til gennemsyn.

> Gode rettelser i øvrigt!

Takker.

> Her er lidt af forklaringen fra et 7 dage gammelt brev på
> koordinatorlisten:
[...]

Aha, så forstår jeg bedre, at det har virket som var jeg i gang med en
programtest.

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>