Re: Så kører ddts igen...

tir, 2003-02-25 kl. 20:45 skrev Kaare Olsen:
> Forhåbentlig er det ikke noget alvorligt.  Resten ser ud til at gå fint.

Nej, de når fint frem til mig (i stort tal). Gode rettelser i øvrigt!

Her er lidt af forklaringen fra et 7 dage gammelt brev på
koordinatorlisten:
----
From: Nicolas Bertolissio <nico.bertol@free.fr>
To: ddts coordinators <coors@ddtp.debian.org>

[...]

Sorry I put no tests on this command, I'll add some when I'll rewrite
the module.

I'm sorry for the bugs these days, I'm rewritting large parts of the
server so it will be easier to understand and modify the perl code.

Nicolas
---

> Dvs. jeg skal korrekturlæse i alt (pt.) 446 oversættelser, samt at I
> næsten
> er færdige med at korrekturlæse hinandens oversættelser?

Korrekt.

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>