Re: Så kører ddts igen...

tir, 2003-02-25 kl. 19:32 skrev Kaare Olsen:
> Der er debconf-beskrivelsesfejlrapporter på vej til dig og Morten.

Tak, de triller lige så stille ind.

Dog lader der til at være en fejl i ddts (de roder lige lovligt meget
med systemet for tiden!), så kommandoen BTSCLOSE ikke bliver genkendt.
Den skrives automatisk i fejlrapporter og sørger automatisk for at
fejlen lukkes, når man sender den rettede udgave tilbage. Derfor venter
jeg lige lidt med at sende bunken (med BTSCLOSE'er) tilbage til ddts.

Men korrekturlæs endelig videre!

> Tasksel-beskrivelser lader der stadig til at være problemer med at få fat
> i.  Når jeg be'r om "review 9 da", får jeg "review 0 da" retur.

Det er tegn på at du har læst dem allesammen. (Der er kun ca. 32). Af
samme grund som angivet ovenfor kan jeg ikke lukke de sidste 5
fejlrapporter, så der er på papiret stadig 5 tasksel-tekster uden
"review". Det retter jeg når BTSCLOSE fungerer igen.

Status for tasksel ser derfor således ud nu:
desc_from
      32 Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>
reviewer-0
      27 Kaare Olsen <kaare@nightcall.dk>
reviewer-1
reviewer-2

Tilsvarende for debconf i morges:
desc_from
     243 Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>
     203 Morten Brix Pedersen <morten@wtf.dk>
reviewer-0
     188 Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>
     221 Morten Brix Pedersen <morten@wtf.dk>
reviewer-1
     154 Kaare Olsen <kaare@nightcall.dk>
reviewer-2

> Er der i øvrigt mulighed for at støde på dig (eller Morten) i forbindelse
> med Linuxforum på lørdag?

Desværre. Jeg holder gastronomisk dag med nogle venner den dag...
Men hav en god Forum-dag!

Claus

--
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>