Re: Så kører ddts igen...

On 25 Feb 2003 20:19:14 +0100
Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk> wrote:

> Dog lader der til at være en fejl i ddts (de roder lige lovligt meget
> med systemet for tiden!), så kommandoen BTSCLOSE ikke bliver genkendt.

Ja, systemet opfatter mine e-mails på en ny måde, hver gang jeg sætter
mig for at gi' den korrekturlæsningen en skalle.  Nu får jeg denne fejl
i hver eneste log:

----- start: log
from Kaare Olsen <kaare@nightcall.dk>

----- start:
ERROR: parsing
       missing sender address
ERROR: parsing
       missing sender address
----- end:
----- start: newreview
[...]

Forhåbentlig er det ikke noget alvorligt.  Resten ser ud til at gå fint.

> Den skrives automatisk i fejlrapporter og sørger automatisk for at
> fejlen lukkes, når man sender den rettede udgave tilbage. Derfor venter
> jeg lige lidt med at sende bunken (med BTSCLOSE'er) tilbage til ddts.

Ok.

> Men korrekturlæs endelig videre!

Jeg bliver ved lidt endnu.

> Det er tegn på at du har læst dem allesammen. (Der er kun ca. 32).

Aha, ja, så har jeg sikkert haft fat i dem alle - det kunne systemet godt
have fortalt.

> desc_from
>      243 Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>
>      203 Morten Brix Pedersen <morten@wtf.dk>
> reviewer-0
>      188 Claus Hindsgaul <claus_h@image.dk>
>      221 Morten Brix Pedersen <morten@wtf.dk>
> reviewer-1
>      154 Kaare Olsen <kaare@nightcall.dk>
> reviewer-2

Dvs. jeg skal korrekturlæse i alt (pt.) 446 oversættelser, samt at I
næsten
er færdige med at korrekturlæse hinandens oversættelser?

Jeg har i øvrigt forsøgt at lokke en kammerat til at være med, men han
påstår, at han ikke har tid (jeg tror nu bare, at han er doven :-) ).

> Desværre. Jeg holder gastronomisk dag med nogle venner den dag...

God appetit.  Vi får nok lejlighed til at mødes en anden god gang.

> Men hav en god Forum-dag!

Takker.  I det mindste får jeg mulighed for at hilse på nogle af
udviklerne,
har kun mødt en af dem før.

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>