Re: Korektura prekladu hlavni stranky debian.org

Díky všem za supr připomínky. Zpracoval jsem vše v jeden harmonický celek a
níže ho posílám jakožto další přiblížení. Předem ještě pár odpovědí:

> Nevim, jestli ten zdrojak dosel bez paticky nebo ne, kazdopadne
> (,,si precist'' je lidstejsi/nepocitacove nez ,,lze zobrazit''):

Patička je tam generována, takže tento překlad se objeví v .po souboru, který
také přijde časem na řadu.

> Kdyz uz jsem u toho, v tom modrem sloupku vlevo chybi preklad
> ,,Help Debian'' na treba ,,Pomozte Debianu'' (hezky vyzyvave).

Zde platí to samé jako výše - budu se tím zabývat později.

===================================
Co je Debian?

Debian je svobodný operační systém (OS) určený k provozu na mnoha různých
typech počítačů. Operační systém se skládá ze základního programového
vybavení a dalších nástrojů, kterých je k provozu počítače třeba. Vlastním
základem OS je jádro. Jelikož Debian používá jádro Linux a většina základních
systémových programů byla vytvořena v rámci projektu GNU, nese systém
označení GNU/Linux.

Debian GNU/Linux je však více než jen samotný operační systém. Obsahuje přes
15490 balíčků s (předkompilovanými) programy a dokumentací, připravených pro
snadnou instalaci.

Začínáme

Poslední stabilní verze Debianu má číslo 3.1. Tato verze byla naposledy
aktualizována 06. června 2005. Přečtěte si více o dostupných verzích Debianu.

Chcete-li začít používat Debian, můžete jej získat na distribuční stránce a
poté nainstalovat za pomoci instalační příručky.

Pokud aktualizujete na nejnovější stabilní verzi z verze předchozí, přečtěte
si prosím nejprve poznámky k vydání.

Potřebujete-li pomoc při používání nebo nastavení Debianu, podívejte se do
dokumentace nebo na stránky s uživatelskou podporou.

Pro uživatele z neanglicky mluvících zemí jsou tu stránky věnující se podpoře
ostatních jazyků.

Uživatelé pracující s počítači jiných platforem, než je Intel x86, najdou
informace na stránkách věnujících se ostatním platformám.

Novinky

Starší zprávy naleznete v archivu novinek. Pokud chcete být o novinkách ze
světa Debianu informováni elektronickou poštou, přihlašte se do konference
debian-announce. Týdeník obsahuje podrobnější shrnutí posledních událostí.

Bezpečnostní zprávy

Starší bezpečnostní zprávy se nachází na stránce s bezpečnostními informacemi.
Pokud chcete být na potenciální bezpečnostní rizika upozorňováni
elektronickou poštou co nejdříve po jejich ohlášení, přihlašte se do
konference debian-security-announce.

Tuto stránku si můžete přečíst rovněž v těchto jazycích: