Re: Korektura prekladu hlavni stranky debian.org

On Mon, Sep 26, 2005 at 11:02:48AM +0200, Ondra Kudlik wrote:
> [...]

Pozor, nejde o balicky, ale o programy, viz muj navrh textu:

... obsahuje přes 15490 <a>balíčků</a> s (předkompilovanými) programy a
dokumentací připravených pro snadnou instalaci ...

Tedy ,,predkompilovanymi programy'' je podle me mnohem vystiznejsi a jasnejsi
nez ,,binarnimi programy''. Vuc spojeni ,,binarni program'' mi zni jako
program pracujici binarne, dvojkove, tj. jen s _binarnimi daty_ (samozrejme,
na nejnizsi urovni, fyzicke, je vsechno binarni; je asi jasne, co myslim).
Proste chci rict, ze ,,binarni program'' bych nerekl, binarni jsou
data (cisla). Zaverem otazecka kontra-prikladem: ,,ne-predkompilovany
program'' -- asi je kazdemu jasne, o co jde, ale ,,ne-binarni program''??
Nic, radsi toho necham... ;-)

Toz tak,
Johny