Re: [RFR] Traducció de la maint-guide al català

Moltes gràcies, Innocent!

On Wed, Dec 15, 2010 at 06:07:55PM +0100, Innocent De Marchi wrote:
> Adjunto l'arxiu .po . No sé si hi ha filtres pels arxius adjunts. Si
> no arriba a la llista, ja posaré un nou missatge amb el contingut de
> l'arxiu .po en el cos del missatge (...no crec que sigui la millor
> opció). Si algú està interessat en tenir el document en format pdf
> (que resulta més pràctic i agradable) que m'ho faci saber.

Guillem, aquest manual el pot gestionar el robot?

> Aquesta és la primera traducció de la guia al català. Una vegada donem
> per definitiva la traducció, caldrà pujar l'arxiu .po al repositori
> SVN de la documentació
> (http://svn.debian.org/wsvn/ddp/manuals/trunk/maint-guide/). Si hi ha
> algú de la llista que tengui permís per fer-ho, li agriré que m'ho
> faci saber. Jo ja tenc la resta d'arxius necessaris per a la
> compilació del document.

No ho sé segur, però probablement jo o guillem tindrem accés. Ja ho veurem
quan toque pujar-ho. I sinó, ho posem com informe d'error i ja ho faran
els mantenidors.

Jo ara mateix no tinc temps per pegar-li una ullada amb la calma que es
mereix, però espere que en nadal algú sí que li puga pegar la primera
passada.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/