[RFR] Traducció de la maint-guide al català

Bon dia!

Com ja vaig anunciar en el meu missatge anterior
(http://lists.debian.org/debian-l10n-catalan/2010/12/msg00000.html) he
acabat la traducció al català de la guia per a nous desenvolupadors
(la maint-guide).
Adjunto l'arxiu .po . No sé si hi ha filtres pels arxius adjunts. Si
no arriba a la llista, ja posaré un nou missatge amb el contingut de
l'arxiu .po en el cos del missatge (...no crec que sigui la millor
opció). Si algú està interessat en tenir el document en format pdf
(que resulta més pràctic i agradable) que m'ho faci saber.

Aquesta és la primera traducció de la guia al català. Una vegada donem
per definitiva la traducció, caldrà pujar l'arxiu .po al repositori
SVN de la documentació
(http://svn.debian.org/wsvn/ddp/manuals/trunk/maint-guide/). Si hi ha
algú de la llista que tengui permís per fer-ho, li agriré que m'ho
faci saber. Jo ja tenc la resta d'arxius necessaris per a la
compilació del document.

Salutacions!