Re: Estat del manual de d-i

Hola Guillem,

Perdo, fa temps que no participo a la llista...  Pero les bones noticies son que
probablement puc fer una mica durant les vacances d'hivern, pero no entenc unes
coses.  Primer, dius que hi ha un string freeze l'1 de gener, pero la festa de
traduccio es el 20, 21 i 22 de gener de 2006.  Aixo no es tard, llavors? Vols que
traduim abans de l'1 de gener o a la festa?

Segon, hi ha un lloc que mostri el tamany de cada fitxer que queda per traduir.
Ja que mesuren per percentatges de fitxers i no bytes, prefereixo començar amb
els fitxers mes petits. Aixi tambe es menys probable que deixi un fitxer a mitges.

gracies per endavant,
Matt