Només dos dubtes

Bon dia a tots plegats.

Només tinc l'experiència del grup de traducció del gnome i per tant la
meva aportació en aquestes qüestions """logístiques""" pot ser més aviat
pobre. De totes maneres crec que pot ser realment molt útil i, arran de
la meva condició de novell, felicitar-vos Jordi i Guillem per l'esforç
que deu suposar tira-ho tot plegat endavant.

Enviava aquest correu per aclarir-me uns quants dubtes:

 - Plantegeu un grup fix de correcció (tal i com entenc que funcionaveu
en l'anterior etapa) o que tothom faci el que pugui.

 - Fa unes setmanes vaig intentar enviar un correu electrònic amb
múltiples traduccions (plantilles del debconf) i no hi va haver manera
que el servidor de correu l'acceptés amb els corresponents fitxers
adjunts. Va ser un problema meu o és una qüestió de política de
l'administrador de llistes ? (ho dic per la part del document
d'organització interna dels francesos que parla d'aquesta qüestió).

Per part meva:

[ITT]
po-debconf://{mailfilter,mydns,mailman,myphpmoney,main-menu,mysql-dfsg,man2html,s390-dasd,mantis,samba,mga-vid,scsitools,mifluz,sendpage,mirrormagic,smb2www,mldonkey,snort,mooix,spong,moon-buggy,sslwrap,mopd,sympa,mtop,sysstat,muttprint,systrace}

(són les plantilles que vaig intentar enviar).

A mi personalment m'aniria de conya tenir aquest recull de n'Antoni
Bella, sobretot per """estandaritzar""" algunes traduccions de les
plantilles.

Salut i records i a l'expectativa de l'entrada en funcionament del nou
sistema.