Re: Fent un programa i18n amb Qt

Hola,

moltes gràcies. Fa gràcia. Fa un temps no sé que buscava que vaig trobar el
teu programa i em va fer molta gràcia. Però no l'he fet servir.

Ok, m'he l'he mirar i intentaré fer el mateix amb les Qt, a veure si funciona.
Igualment el kdevelop té una errada (corregida al CVS) a l'hora d'extreure
els missatges de la plantilla de programa kde.

A veure com queda. Igualment voldria fer servir les macros que fan servir la
gent del kde, ja que és força senzill.

Leo

A Dimecres 05 Febrer 2003 17:12, david manye va escriure: