Re: [GNU TP: ca]Re: El famós diccionari/recull

Perdo, he seguit aquesta conversa, pero nomes he sentit de wiki,
no tinc ni flowers que es.  Hi ha una resposta curta?  O si no,
alguna pagina introductoria bona?  Potser puc ajudar amb el tema
de crear un escript per recullir informacio del mencionat
diccionari angles/frances/castella a la web.  Fes-m'ho saber si
cal...

adeu,
Mateu

PD I altre cop perdo per la manca total d'accents--encara no se
   com posar-los des de Linux amb un teclat nord-america.  Si
   algu ho sap, que no dubti en explicar-m'ho!