Re: [TR] AJUDA - dbootstrap.sgml

A Dilluns 17 Setembre 2001 17:49, Jordi Mallach va escriure:

> Crec que tots els que m'han enviat a mi els tens tu. Espere, vaja.

> Si hi ha documents que estàn adjudicats però ningú ha dit res, digues
> quins son i a veure si algú es pot fer carrec.

Esperaré dos dies i els tornaré a presentar com a lliures a la llista.

> Uns dubtes:
>
> Com estàs traduint "floppy/floppies"?
> Jo estic dient "discs flexibles", pero tenia pensat fer un mass-replace
> amb lo que diga la llista...
> "disc flexible", "disquete", "floppy" a seques? Com ho deixe?

Bé crec que en català disquet i disc flexible son correctes tot i que jo
personalment em decanto per disquet, més curt i entenidor pels nous ussuaris.

> Jo ja he començat la traducció a pseudo-català del instal·lador:
>
> 16220:jordi@nubol:~$ msgfmt --statistics
> ~/cvs/debian/boot-floppies/utilities/dbootstrap/po/ca.po 142 translated
> messages, 624 untranslated messages.
>
> Es gran, però espere que en una setmana estarà. Amb això, modconf (que
> potser la faré jo tb), debconf (que ja està en sid) i la documentació
> deuriem tindre tot l'instal·lador en Català. Faltaria Dpkg, però mes
> endavant.

Dacord

> Com m'he ficat a saco a traduir dbootstrap, he abandonat les traduccions
> de la web. A veure si acave el cn.wml, l'envie a la llista i li pegueu
> una ullada, que segur que està ple d'"espardenyades" :) Després d'això
> no traduiré mes web fins que els floppies estiguen guays per al release
> de Woody.
>
> Jordi

  Aquest dimecres començo el meu cap de stemana i tindré temps de revisar i
completar les traduccions. Ens llegim.

# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal7/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.9  -  XFree86 4.1.0-5