Re: atmailopen 1.03+dfsg+svn93-1: Please update debconf PO translation for the package atmailopen

Yeuuuuuuuuup Pi,

Lerroartean erantzuten dizut.

Jatorrizko mezua: og., 2009-02-19 19:28 +0100, egilea: Piarres Beobide

> Noski baina bi gauzatxo:
>
> Itzulpen talde bezala posta-zerrenda hau jarri ezazu debian inguruko
> itzulpenak egitean horrela eguneraketak zerrendan eskatuko dituzte zure
> helbidean egiteaz gain.

Aila! Arrazoi duzu, normalean GNOME euskaratzeko euskalgnu-ko helbidea
erabiltzen dut, eta ahaztu egin zitzaidan Debian-eko zerrendara
aldatzea.

> Itzulpenean soberan zeuden eta kendu ditudan aldagai batzuek zeuden zuk
> egin bezala webserber(s) jartzen duen lekuan plurala erabili dut zuzenean
> baina ez dut argiegi ikusten.

Ongi egin duzu, mezuak ongi ulertzen dira. Bidali fitxategia egin
dituzun aldaketekin Debian-era, bai?

Mertzis ta OOoaintxearte,

Dooteo