Re: arazoak squidguard-en itzulpenarekin

Arratsaldeon Aitor,

Zer zabiltz goizeko 4rak aldean lanean? Hori parrandako ordutegia izaten
da ;)

Aldaketa gutxi batzuk egin dizkiot.

'postinst' = instalazioa bukatu ondoren

Ados

"With the breakout of individual blacklist section packages"

Breakout = apurtu, askatu, kartzelatik ihes egin... esanahi duenez,
'askatu' erabiltzea izango litzateke egokiena (bestelako burutaziorik ez
baduzue bederen)

Zerrenda beltzeko sekzio bakoitzeko paketea
askatzean, pakete bakoitza berriro eraikitzeko behar den denbora oso
luzea izan daiteke.

Mertzis ta OOoaintxearte,

Dooteo

Jatorrizko mezua: lr., 2008-07-19 04:51 +0200, egilea: Aitor Ibañez
> Aupa,
>
>          squidguard paketearen itzulpenari ekin diot eta hitz batzuk
> ez dakizkit nola euskaratu. lagunduko mesedez?
>
>        1. "postinst", nik "instalazioa bukatu ondoren" itzuli dut, zer
> iruditzen? nik uste esanahia ulertzen dela.
>
>        2. "With the breakout of individual blacklist section
> packages". Esaldi zati hau nola itzuliko zenukete?
>
>      po fitxategia eransten dut begiradatxo bota nahi badiozue.
>
> Mila esker. Ondo izan. aitiba

# translation of squidguard.po to Basque
# Copyright (C) YEAR THE PACKAGE'S COPYRIGHT HOLDER
# This file is distributed under the same license as the PACKAGE package.
#
# Aitor Ibañez  <aitiba@gmail.com>, 2008.
# Iñaki Larrañaga Murgoitio <dooteo@euskalgnu.org>, 2008.
msgid ""
msgstr ""
"Project-Id-Version: squidguard\n"
"Report-Msgid-Bugs-To: squidguard@packages.debian.org\n"
"POT-Creation-Date: 2008-03-27 08:29+0100\n"
"PO-Revision-Date: 2008-07-19 13:59+0200\n"
"Last-Translator: Iñaki Larrañaga Murgoitio <dooteo@euskalgnu.org>\n"
"Language-Team: Basque <itzulpena@euskalgnu.org>\n"
"Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1)\n"

#. Type: boolean
#. Description
#: ../squidguard.templates:1001
msgid "Rebuild Squidguard blacklist database during postinst?"
msgstr "Berreraiki Squidguard-en zerrenda beltzen datu-basea instalazioa bukatu ondoren?"

#. Type: boolean
#. Description
#: ../squidguard.templates:1001
msgid ""
"Rebuilding the blacklist databases is time consuming and under some "
"circumstances could cause problems.  With the breakout of individual "
"blacklist section packages the time it takes for each package to rebuild "
"will be extensive.  Also it may not be desireable to rebuild these databases "
"on production servers.  You can manually perform a rebuild by running /usr/"
"sbin/update-squidguard."
msgstr ""
"Zerrenda beltzen datu-basea berreraikitzeak denbora asko darama eta "
"egoera batzuetan arazoak eragin ditzazke. Zerrenda beltzeko sekzio bakoitzeko paketea "
"askatzean, pakete bakoitza berriro eraikitzeko behar den denbora oso luzea izan daiteke."
"Ez da gomendagarria produkzioan dauden zerbitzarietan datu-base hauek "
"berriro eraikitzea. Berreraikitze bat eskuz egiteko exekutatu honako "
"komandoa: usr/sbin/update-squidguard"