Re: console-data 2:1.07-4: Please update debconf PO translation for the package console-data

dooteo-(e)k esan zuen:
> Yeuuuuuuuuuup Pi,

> Mmmmmm.... badazpada UZEIko itzultzaileei galdetu diet, erantzuna jaso
> bezain laster bidaliko dizut zuzendutako POa.

Hasiera batetan 15-ean da epe-muga baina ni larunbata goizez kanpora noa 15 egunetarako offline ziurrenik) beraz
ostiralean irekiko dut programa-errore txostena erantzun ez badizute ere, esan dituzun beste aldaketak egin ditut
dagoeneko eta zuk ipini zenuen bezala utziko dut hau.

Txostena irekitzean zerrenda ipiniko dut kopian ostiral-igande bitarte horretan erantzungo balizute beti iznago
duzu aldatutako fitxategia bidaltzeko aukera irekitzean bidaltzen duen mezuan agetzen den helbidera bidaliaz.

ala...
--
Piarres Beobide