Re: Installations-Tool ist fast fertig (Re: Knoppix auf Platte copieren)

On Tue, Jan 08, 2002 at 07:19:30PM +0100, Thomas Bayen wrote:
> [...]

that isn't true. Les Éditions Albert René sued only mobilix 'cause mobilix
sounds like obelix. more information can be found at werners homepage
(www.mobilix.org)

regards
oliver

--
 Oliver Zendel                                           LinuxTag-Team
 email: zendel@linuxtag.de                      phone: +49-631-3109371