Re: keysigning in the Netherlands Utrecht CS "Smullers" 2017-12-28 20:01

On Thu, 2017-12-28 at 09:59 +0100, Geert Stappers wrote:

> Mocht je geen actieve OV-chipkaart hebben en niet met de trein komen,
> het volgende:
>
> Ik neem een tweede OV-chipkaart mee, jij mailt mij off-list.
> We wisselen vervolgens telefoonnummers uit.
>
> In Utrecht bel jij mij en zegt of aan Hoog Caterijne kant of
> Jaarbeurs kant bent.
> Ik kom naar je toe en leen jou mijn tweede kaart.
> Zodat je door het poortje mag.
> Dan gaan we naar de plaats waar het te doen is.
>
> Op het einde ga ik met je mee naar de poortjes
> en je geeft mij mijn kaart weer terug als je er door heen bent.

> [...]

Volgens mij zijn ze aan het verbouwen. Om van de Jaarbeurskant naar 't
centrum te kunnen lopen, moet je dus altijd door het station. Daarom is
er aan beide zijde, maar ook aan de zijkant één pootje open ;-)

Met vriendelijke groet,

Frans van Berckel