Re: keysigning in the Netherlands

On Tue, 19 Dec 2017 at 00:19 Hans van Kranenburg <hans@knorrie.org> wrote:
> Datum om naar toe te werken:  Donderdag 28 december

+1 voor datum en een kopje koffie en sociaal doen aan het begin van de
avond.

Ik kom echt nooit op Utrecht Centraal normaal, dus ik heb geen idee van
een specifieke plek. :)

Voorstel: Om te gaan zitten bij Smullers, in de Stationshal te Utrecht. De link geeft de locatie weer, plus wat foto's van hoe het er daar uitziet. Het is een fast-food restaurant.

Wat mij betreft hoeft het niet lang te duren allemaal, gewoon even praten, ID's uitwisselen, kopje koffie met iets erbij, nog even praten, en die langer will blijven, die blijft langer, heel gewoon. :)

Teus