Re: keysigning in the Netherlands Utrecht CS "Smullers" 2017-12-28 20:01

On Thu, Dec 28, 2017 at 08:06:09AM +0000, Teus Benschop wrote:
> Waarschijnlijk ten overvloede, maar het restaurant Smullers ligt binnen de
> OV poortjes van de NS, dat betekent dat het alleen bereikbaar is via een
> actieve OV-chipkaart.
> https://nos.nl/artikel/2201486-poortjes-utrecht-centraal-vanaf-nu-definitief-dicht.html

Mocht je geen actieve OV-chipkaart hebben en niet met de trein komen, het volgende:

Ik neem een tweede OV-chipkaart mee, jij mailt mij off-list.
We wisselen vervolgens telefoonnummers uit.

In Utrecht bel jij mij en zegt of aan Hoog Caterijne kant of Jaarbeurs kant bent.
Ik kom naar je toe en leen jou mijn tweede kaart.
Zodat je door het poortje mag.
Dan gaan we naar de plaats waar het te doen is.

Op het einde ga ik met je mee naar de poortjes
en je geeft mij mijn kaart weer terug als je er door heen bent.

Voor Trans Link Systems, hun die we het beheer van OV-Chipkaart gegeven hebben,
is het een "check-in" en "check-in ge-annuleerd".

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven