shirts, flyers, mokken, tassen (was: Re: Verrijken van een Debian-booth in Nederland [...])

On Sun, Sep 21, 2014 at 12:24:16PM +0200, Paul van der Vlis wrote:
> op 21-09-14 11:54, Thijs Kinkhorst schreef:

<knip>

> Lijkt me een prima zaak.
>
> Als ik me niet vergis dan heeft Joost van Baal zich daar mee bezig
> gehouden, misschien doet hij dat nog steeds, of heeft hij nog
> onverkochte voorraad.
<knip>

Op http://mdcc.cx/tshirt/ staat alweer n tijdje te lezen: "I no longer sell
Debian Tshirts: the last stock is sold out since 2009-10." :)

Ik heb, zoals eerder al gemeld, nog wat Debian flyers liggen
( http://debian-flyers.alioth.debian.org/ ).

En Jelena (wellicht bekend van de Debian booth op FOSDEM) heeft nog een stel
Debian mokken en wat tassen, geloof ik.

Groeten,

Joost